Diensten
De basis dienstverlening van TELLENGE wordt gevormd door de consultancy-activiteiten binnen de volgende marktsegmenten:
Aanbieders van telecommunicatie diensten en producten (zijnde operators, service providers, of de telecommunicatie-industrie zelf) waarbij TELLENGE haar bijdrage levert als "onafhankelijke derde" in de acquisitie- en/of onderhandelingstrajecten, in toetsing en beoordeling van (nieuwe) producten of, bijvoorbeeld, in de vorm van interimmanagement;
Afnemers van telecommunicatie diensten en producten (zijnde diverse bedrijven en/of (overheids) instellingen) die zelf onvoldoende know-how, ervaring en/of mankracht in huis hebben en die door TELLENGE worden begeleid in hun veranderings- c.q. vernieuwingsprocessen;
Lokale, regionale, nationale en Europese overheden, internationale ontwikkelings-programmas, investeerders etc. die steeds vaker behoeften hebben aan de specifieke know-how en/of een neutraal advies ten behoeve van de besluitvorming.
Een optimale ondersteuning van deze klanten wordt bereikt door:
-
Het bepalen van de strategische waarde en de mogelijke impact van het gebruik van de (nieuwe) telecommunicatie voorzieningen;
-
Het onderzoeken, analyseren en evalueren van bestaande voorzieningen teneinde een duidelijk inzicht te verkrijgen in de gebruiksefficiency;
-
Het selecteren van een strategisch, technisch-inhoudelijk en financieel gezien, meest optimale oplossing;
-
Het opstellen van een implementatie-/migratieplan;
-
Ondersteuning bij, c.q. begeleiden van het implementatietraject.
TELLENGE is niet gelieerd/gebonden aan de aanbieders van telecommunicatie diensten, -netwerken en/of producten hetgeen garant staat voor de onafhankelijkheid van het adviesproduct. Onze onafhankelijkheid maakt het mogelijk om als intermediair op te treden tussen "aanbieders" en "afnemers" van telecommunicatie diensten en producten, maar ook bij de (tijdelijke) inzet van de externe know-how en/of capaciteit.